HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.06.26. 20:20 Sudi XD :D

utak Szombathelyen...

Tegnap voltam fodrásznál(nem kell aggódni maradt a Pumukli-frizura csak rövidebbb lett mert nagyon megsültem...) szóval mielött mentem volna a fodrászhoz lekéstem 2 buszt...aztán a harmadikat elértem és anyu mondta hogy nézzem meg a Pócza Gyöngyi hogy mikor rendel ...na én frankón elindultam görkorival(persze nem találtam meg a csajt...) és annyira szarok voltak az utak hogy kétszer pofára estem...meg egy kis szaros majdnem nekemjött bringával...egy biciklis néni is majdnem elütött de ha meg fékezek a hangjától szívrohamot kap...hát gondoltam fékezzen ő fékezett is...:D szóval száz szónak is egy a vége ha tolókocsival kéne valahol közlekednem kirázódna a fejemből a maradék agyam is...(bár van megoldás:útest közepén menni=ez mindenre megoldás lenne---biztos halál:D)

Ma meg az volt hogy mentem dolgozni anyuval...és egész nap csesztetett...ugye rajtam kívül más már nincs a közelében és valakit muszály csesztetnie...meg mindig aggódik(görcsöl minden kis apró dolgon) ezért kitaláltam hogy ezentúl nem Zsörti hanem Görcsi lesz a neve..:D (amúgy a Zsörti a zsörtölődik szóból ered ...:D ---remélem én nem hasonlítok rá...bár nem tom mi a jobb a Laci bá'ra az Edit nénire az anyámra vagy az apámra hasonlítani...---én egyikre se szeretnék--na jó az Edit nénit nem ismertem...de a szóbeszédek...:D)

na szóval tehát mindemellett  ma még 24 percet beszéltem az én kedves jó Orszimmal aki most a Balatonon sütteti magát sok jófej emberrel (bár a legjobbfej szombaton elhúzott...:D---ez most nem én vagyok...) szóval vele dumáltam én 2 percesre terveztem a dolgot de hát Orsi olyan mint én :nagyon sokat tud beszélni...szóval tök happy vagyok mert csütörtökön megyek Veszprémbe nem máshoz mint magához Orszihoz...:D és vonattal megyek...ja amit álmomban lekéstem...:D persze ez nem így lesz mert 40 percet várok majd a csatlakozásra ami nagyon jó hogyha Inter Cityvel megy az ember de most ez esetbe nem így állnak a dolgok)---most hajítottam ki egy fülbemászót...---ja és mindenki örülhet kiolvastam ötödszörre is az Egri csillagokat...ergo szeptemberben már nem lesz a kezemben,bár...:D

na mára ismét ennyi...:D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr31106567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.06.27. 02:59:18

"útest közepén menni"
te is látod a helyesírási hibát, ettől függetlenül szeretnélek szolidaritásomról biztosítani. Megjegyezném viszont, hogy például egy férfi biciklis számára az úttest éppúgy okozhat impotenciát - ezt csak azért, hogy becsüld túl az úttestek értékét.

"rajtam kívül más már nincs" - ezt kijavítanám erre: más még nincs. De pénteken hazamegyek, és minden a medrébe kerül. A blogod dizájnját meg írd meg ímélben, mert pont elkerüljük egymást. Itt megcsinálom, és elküldöm e-mailben, vagy megadod a jelszavadat, tökmindegy.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.06.27. 09:28:48

okéé oké amúgy soha nincs idegzetem végigolvasni hogy mit írtam mert akkor rájövök megint mennyi hülyeséget összehordtam de csak hogy boldog legyél:ÚTTEST...szóval nem maradsz itthon???a fenébe...egyedül kell öntöznöm (ez összesen egy óra naponta és néha kínomban már ülve öntözök:D) Balaton Holnap Balaton:D pár nap nyugi...:D
süti beállítások módosítása