HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.09.11. 19:07 Sudi XD :D

elszomorító

az az elszomorító hogy nem nézi SENKI szószerint a blogomat...:D

Jegy:5ös töri doga:D meg volt egy 5ös felelet is:D

aztán szombaton ikea...:D annyi szart ittam össze vissza az Ószival hogy utána egész este slora  jártunk...:D

Vasárnap bicózás blööö.... szal biciklizés...az Orsival meg a Katival meg magammal és nagyon sokat tekertem azzal a pici bringával és a kemény ülésével aztén visszafelé gyalog jöttünk...:D mert Orsinak kilukadt a kereke:D de psszttt!XD és annyi trendyt ittunk hogy irtó szép böfiversenyt rendeztünk...:D

hétfőn is ikeában voltam Nikivel megvenni a az elsősöknek azt a 25 vagy hány ajándékot vagyis ceruzatartót.... és egy óráig számolta a nő az aprónkat...:D de megvettük azt a kakit...:D

aztán kedden azaz ma volt DT(dijáktanács...:D) amin nem volt idő elmondani az újságos 5letünket szal nagyon segítőkészek voltak az emberek...(seggek...)

Aztán találkoztunk a Dijával kinn a Dunaparton...:D és aztán a suliban meg a rádayn...:D jó voltál FannyXD

meg úgy volt hogy a tesóm bejön de nem tudott mert az újság az újság...:D én meg a húgod vagyok na de mind1:D legalább el tudtam jönni számtechba...:D és megtudtam néznihogy nem jött ímélem és blogolhatok....

és láthatom a sleht(rossz---> jó hejesírással...:D) szal a szar statisztikáimat...:D

de most bjelölöm a Nénit és aztán megyek beavatóra...:D ahol kulcsszereplő leszek Orszival" hhhéééé nem szombat volt???"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr29162972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása