HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.11.17. 21:34 Sudi XD :D

helyzetjelentés

na az van, hogy kitaláltam, hogy egy hétig nem fb-ozok, de rájöttem, hogy az erős lenne. és most az van, hogy nincs like, nincs komment, nincs poszt, nincs alkalmazás, csak chat, események, és bökdösés. eddig csak kéétszer szegtem meg. :D

amúgy meg regisztráltam az au pair honlapra, bejelöltem 8 családot, hogy nyilatkozzanak, mehetek-e, 3 visszaírt, hogy köszi de nem kellek, hát ez van. maradt 5+5000 :D

aztán Imi meglebbentette elöttem a fátylat, hogy életem első legnagyobb üzleteként, miért nem szervezek gólyabált... hát nem tudom, még egyenlőre inkább dolgozok szar diákmunkában(persze még úgy se), persze megfogom bánni... nem baj.

amúgy hétfőn írtam német szintfelmérőt, remélem nem a der,die,das csoportba kerülök, annak enm örülnék...

hétfőn írtam jog ZH-t is, már nem reménykedek, hogy meglesz a 60 %.

kb ennyi. ja és továbbra is szívem pestre húz de Lindát már biztosan vinném magammal, meg akkor már Topit is hogy Linda boldog legyeen. :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr302455940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása