HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.08.04. 17:23 Sudi XD :D

itt franciaországban

 csigát még nem ettem. most épp a városházán netezek mert itt van dugó is meg wifi is. mi kell még? :D (a húson kívül, ja: szabadság kéne, meg egy jéghideg soproni amit soproniakkal sopronban ihatnék :D :P)

de amúgy: algát szedtem a patakból, mert az ott nem jó, belestem a patakba, koszos és büdös voltam, ma főztem 45 főre. ma beszélgettem egy francia rendőrrel, aki imádja magyarországot, de megbüntették a parkolásért. nagyon jófejek amúgy a franciák(itt :)
láttam biciklit úgy hogy hozzá volt hegesztve a tolókocsi, de ez direkt erre a célra lett gyártva, a fogyaékosoknak speckó székek vannak az intézményben. nagyon fel van szerelve, az ápolók mosolyognak... ja és az állam fizeti, nem pedig a fogyik szülei az ellátást...csak kicsit jó...
a kaja szar, vagyis finom csak már unom a tésztát meg a rizst: rántotthúst szeretnék enni pörkölttel és főzelékkel :) 
a németek meg viccesek, szeretem őket, ja és itt minden kaja olcsó amit szeretek: muszáj lesz vagy úsznom, vagy futnom, vagy kajakoznom vagy valami sportot mert hordó(bb)ként megyek haza.
Anna a koordinátor kedves: az egyik önkéntes szerint: a város a férje és az ICE a gyereke. de nagyon kedves, nem látszik rajta, hogy vénlány.
sokat tanultam: franciát, németet, pár dolgot a németekről, ezt-azt a franciákról, meg Lettországról :D
voltam Bitches-ben(ejtsd: BICCS :D) ahol volt egy vár, a várban meg volt egy ilyen folytatásos film, amit mindnekki fejhallgatóval hallgatott: francia, német vagy angol nyelven. nagyon jó volt, a biccset meg is értettem :P 
amúgy felmérték, hogy mennyire tudok franciául, meg jövő héttől lesz a tanulás, vasárnap meg a szabadnap. meg is nézem hogyan megy vonat strasbourgba :D 
a busz amúgy bírható volt de én soha többet nem akarok 15 órát utazni. ennyi.
alig várom hogy brestbe vonatozhassak, meg azt is nagyon várom már, hogy nagyon tudjak franciául meg németül. 

ah 15 euróból megúsznám oda vissza strasborgot. kircsó. menni szeretnék. de lehet várnom kéne jövő szombatig, mert szombaton nyitva vannak a boltok...:D 

ezaz szeretem ezt az országot, szeretek vonatozni mert attól megnyugszom. és most megyek mosogatni meg vacsit csinálni  a sok kedves némettel :D 

jelszó: Jan est le Don, et tout le monde faut TRABAHAAAA :D 

amúgy szeretem a németeket, csak nem olyan okosak mint a magyarok, de nem baj egy év alatt még okosodhatnak :d

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr523125936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása