HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.08.05. 18:27 Sudi XD :D

most egyenlőre gondolkozok/om hogy mi történt velem...:D

eszembe jutott...:D szerdán voltam a nővéremékkel Bécsben valami technikai múzeumban ami tényleg érdekes volt főleg az a legújabb pléjsztésön:D  ami olyan amit magyarázott a Peti a Mikinek:D (aki fél óra után fel is fogta...) na szóval azt is kiprobireneltük meg volt ilyen izé ahová be kellett állnod és ordítanod egy másik izébe ami megmért hoogy hány decibellel ordítok...:D az unokaöcsém 125 db-vel ordított a 6(ez fontos) éves unokahúgom 114el csak úgy mint  én....ami azért elég elképesztő...:D na szóval sok jó cuccot láttunk és jó poén volt...ahogy vesszük...:D ja meg láttam medicopter(117et:D) na  jó nem 117 volt csak mentőhelikopter de nekem a medikopter 117 jutott róla eszembe...:D na meg vettem a pennyben egy fekete válltáskát(erre hajtottam nyár eleje óta hogy egy ilyen táskát találjak...:D) amit meg is találtam nagyon kemény 1290 FT-ért és amire ráfér a kedven POLICE, GÁZ és a Sudi felirat is és most ettől a kis apróságtól nagyon boldog vagyok...:D

ja! meg voltam esküvőn is...:D igaz hogy utlok esküvőre járni de azért anyu elráncigált...:D

aztán meg ilyen kőszegi ostromnapok vannak és mindenki török rucikban járkál...:D(magyar cuccban ssenki nem feszít...vagyis régi magyar cuccban...:D) na és akkor megy az ágyúpuffogtatás meg minden szar..:D és végre van élet a fő téren olyan szinten hogy tényleg le kell szállni a bicikliről és gyalog is alig tudtam átmenni(ez akkor volt amikor a penibe mentem a szuperjó táskámért...:D)

ja és még valami megtaláltam a kedvenc fényképen amit hamarosan flrakok ide a blogomra...:D(vagyis asszem nem egészen én rakom fel...:D)

na tschóxi(wááá  ez hihetetlenül rózsaszín....:D)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr99132916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mancy 2007.08.07. 17:25:32

jaj sudi bizti tok vagany a taskad,de nekem olyan ballett cipom van ami feher es rajta arany halalfejek es tok HUSI ja es tok jol foltori a labadat na mindegy majd szeptember be tovabb farasztalak puss

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.08.07. 20:32:31

MANSZIKÁM nem fárasztassz az unokaöcsémék mellett megedződtem...:D amúgy grat a feltörialábadat és még halálfejek is vannak rajta cipődhőzXD és köszi hogy látogatod az ÉN pici én-blogomat:D

mancy 2007.08.09. 17:01:39

jaj sudi semiseg legalabb meg tom a pletyiket es nem uszol meg nyaron
süti beállítások módosítása