HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.04.16. 01:24 Sudi XD :D

volt egy elképzelésem

 egyszer írtam arról, hogy az tök jó lenne, ha a pesti barátaim itt lennének Sopronban, mert Sopron jó, Sopron szép, Sopron barátságos, se nem nagy se nem kicsi. 

nos, ma részben teljesült ez a nagy ötletem, mondjuk a mag a patronás mag hiányzott...Kati,Luca, Manu...

mondjuk az vicces volt, hogy bicikliztem és egyszercsak nagy fékezés: JÉÉÉÉ szia Zsiráf, hátte hogy kerülsz ide, Sopronba? (valami TDK-t csinálnak...) és te? ööö én itt tanulok :P
na igen, amikor eljöttem Pestről ahol ugye akárhol vagy patronásokba botlassz, nem kell aggódni itt is úgy kezdődött, hogy az egyik tanáromról kiderült, hogy patronás volt... aztán Mandi is itt van... egy városban ennyi elég is belőlünk :P 

de ez a hétvége megint tetszik, új emberek, meg a régiekkel találkozni... mondjuk nem is gondoltam volna, hogy ennyire fognak nekem örülni :) márpedig de. 

a másik meg, hogy 24 óra múlva én úszok, mint hal a vízben. igen éjjel :) meg holnap délben is úszok... szóval akkor kb 10 óra múlva, meg kb 22 óra múlva :) szipi-szupi lesz :P

vasárnap meg go home beesek ebédre hullafáradtan, jó lesz már hazamenni. hiányzik az otthoni ágyam. meg jó lesz tanulni. kint a kertben. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr82829896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása