HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2012.07.04. 22:40 Sudi XD :D

honvagy es miegymas

lassan egy eve hogy itt vagyok de tegnap este elsirtam magam, talan a faradtsag miatt de az is lehet, hogy a honvagy miatt ami tegnap reggel ramtort es este sirassal tavozott.fura dolog ez. talan azert van honvagyam, mert erzem, hogy lassan elmegyekk innen, hogy lassan kezdek nem ide tartozni, bar az  is igaz, hogy eletem vegeig ide fogok tartozni. ide is. 

ma ertekelesen voltam. ami pozitiv volt. es radobbentem, hogy mnnyi mindent folaldoztam azert, hogy ezt a ma haromnegyed oraban elhangzottakat halljam. 

neha leszartam a barataimat, a csaladomat, nem mentem haza karacsonyra, es mindent megtettem ami kotelezo volt, es megtobbet ami nem volt ktelezo, hatszor annyit vallaltam, mint amennyit kellett volna, mindezt az elismeresert, hogy azt mondhassam, igen 20 eves vagyok, de nezzetek meg mit tettem le arra a bizonyos asztalra. 
megmondom oszinten nem bantam meg, hogy ennyit es igy csinaltam meg; es azt hogy ezt nem bantam meg, annak koszonhetem, hogy olyan barataim vannak akik kitartanak mellettem, meg akkor is amikor 3 honapig nem irok, de amikor szuksegem volt Ratok, akkor megis mindig ott voltatok. ha egyedul kellett volna itt lennem egy evig, az elso nap utan hazamegyek. de valaki mindig tartotta bennem a lelket, mert neha nem volt konnyu itt lenni...

igen, most sirtam el magam, hogy milyen szerencsem van a barataimmal... 

szoval talan ezert is van honvagyam, mert most mar tudom, hogy megengedhetem magamnak... 

azt meg el kell mondanom ma talalkoztam az elso franciaval, aki tisztaban volt vele, hogy egy buta ostoba es bekepzelt nepseg, es ezt jo volt hallani Amoritol, 25szor megkerdeztem tenyleg igy hivjak-e, de tenyleg igy hivjak a sracot... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr184629939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása