HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2013.05.15. 10:59 Sudi XD :D

gyermek

Nos, már régóta nem írtam, pedig mostanában elég intenzív élmények érnek. Kezdem megtalálni a helyem itthon, igen, így lassan egy év múlva, hogy hazajöttem. Tulajdonképpen rajtam múlt, hogy nem találtam önmagam. Mindig másoktól vártam, hogy segítsenek, hogy szorítsanak helyet nekem. 
Nem szerettem a tesóimat, idegesítettek, nem volt kedvem velül találkozni, aztána nyu a fejemre koppintott, hogy lehet nem is ők, hanem én avgyok a nagyon utálatos, és igen. Igaza volt, mint mindig. Szóval, most egész jóban vagyunk, így 20 év alatt csak sikerül úgy tekintnei rájuk, mint tesókra, enm pedig okoskodó idiótákra. :D
Ez a dal pedig azért került ide, mert A. babát vár, nem részletezném, de nincs jól, valahogy éreztem, hogy írnom kell neki, és olyan jó, hogy éppen 10 évvel vagyok "kisebb" nála, de tudok neki segíteni.

Tegnap láttam egy jó filmet, az utolsó hegycsúcsot, elötte meg elolvastam a hétfejű tündér c. mesét. nos a lényeg a szeretet. Ami megváltoztat mindent.
Már írtam róla, de mindig, folyton visszajön a gondolat: ez az egy olyan dolog, ami csodákra képes. Ettől lesz bizalom, ettől lesz örüm és ettől lesznek értékek az életünkben. Olyan drog,a mitől mindneki függ. De magamon is azt veszem észre, hogy hajlamos vagyok arra, hogy azt mondjam, nem én snekit nem akarok szeretni, és magamba fordulok és nem érzem jól magam.
Tavaly Fro.-ban is éppen ez volt, nem akartam új abrátokat, nem akartam szeretni snekit, de nem hadakozhattam ellene. Nem a szerelemre gondolok. A fogyikat nagyon szerettem, ők tanítottak meg arra, hogy mit jelent az, hogy feltétel nélül. Nem várt senki semmit cserábe, és ami a legjobb volt, hogy nem akarták(nem is tudták volna takarni a hibáikat.) én sem tudtam az enyémeket: néha kiakadtam, néha mérges voltam pl Maudra de olyankor átölelt, és tudtam, ha ő tud szeretni akkor is amikor zsörti vagyok, akkor nekem is tudnom kell szeretni amikor bepisil.
És ez a barátaimmal is így van. Tudják, hogy vannak hibáim és azokkal együtt szeretnek, ezt nem is győzöm elégszer megköszönni...

Jó, hogy vannak emberek akikben bízhatok. Nagyon jó. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr815301222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása