HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.06.21. 22:17 Sudi XD :D

LA météo

itt szeretném megköszönni a tesómnak az időjárásjelentést igaz hogy feleslegesen szólt mert nem volt kinnt ruha és én tudtam hogy esni fog az eső és nem kell öntöznöm...:D(ugye jó szamár megérzi az esőt és a Fertő se húzta le...:D)

aztán ma még az is volt hogy dógoztam mai bevétel :15 euró...:D(2 és fél óra alatt...:D)meg délután mentem a drága nővérkémhez FESTENI (háhá asszem már nem vagyok sehol se kék...:D---és csak azért lettem kék mert az a szemét direkt felettem festett mert én még nem voltam festékes...nem úgy mint ő..:D) aztán fesés után átrendezni az egész lakást...egy akkora könyvespolcot cipeltünk hogy ezek után mondja valaki ránk hogy gyenguszok vagyunk...:D ((jah és véletlenül leesett a roberto képe...még mielött direkt levertem volna...:D))---tehát ennek a bevétele 2000 forint...:D

aztán gyümölcslevest főztem az "anyukámmal"(hihi ő főzött én csumáztam azt a hülye ribizli...:D) aztán elszarodott a "nagyonnagy" vihartól a TV-nk...(még jó hogy él a gép...:D---ami csoda...)

aztán holnap jön haza az apu...(már nagyon várom...:D képzelhetitek...)ehhez azért tudni kell hogy angyon szeretek egyedül itthon lenni...:D

ja és reggel majdnem nem keltem fel időben de negyed óra alatt megreggelizve fogatmosva és felöltözve elkészültem....:D és míg vártam a nővéremre még a mai Vas népét is elolvastam(mivel olyan sokat kellett várnom kínomban a sport rovatot is elolvastam meg azt is hogy ki halt meg...)és most itt vagyok és írok a semmiről mert msn-en senki(értelmes)nincs fenn...

de azért örülök hogy gazdagabb vagyok...(és gondolkozok melyik jótékonysági hülyeségnek adjam a pénzem de asszem magamnak fogok jótékonykodni...:D)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr67103538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása