HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2018.06.28. 22:42 Sudi XD :D

új munka

nos. azt hiszem ez lesz az első munkahelyem, ahol leszarom a kollegialitást és elkezdek önző lenni. igen, jól írtam, egyesek szerint úgyis önző vagyok, akkor most legalább a saját malmomra hajtom a vizet. Szóval a lényeg, hogy eddig rengeteget dolgoztam, nem heti 30 órát, hanem inkább 50et, és mivel a túlórákat csak lecsúsztatni lehet, akkor inkább lecsúsztatom. Múlt héten beteget jelentettem, tányleg az voltam, még lázam is volt, ami amúgy sosincs. Most hétvégén be kellene ugranom, de nem akarok, mert Konráddal haza akartunk menni a Mama hotelba, (menekülünk a python elől, ami elszabadult itt Bécsben :D) de legalábbis végre ketten lenni, úg, hogy nincs egyetem, nincs meló, nincs házimunka. Már alig várom szeptemberben, hogy szabira menjünk...

a lényeg, hogy kikapcsoltam a telefonom, de rettegek, hogy ki mit fog mondani, mekkora arschloch vagyok, hogy ezt megtettem, amikor tudom, hogy ég a ház usw.

és mivel halálosan unatkozom, elvállaltam egy önkéntes munkát: egy anyaotthonban, és valószínőleg franciáról kellmajd németre fordítanom, a tanácsadási megbeszéléseket, jó móka lesz, ha fizetnének érte, az még fainabb lenne, de azért ez sem rossz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr1314080763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása