HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2014.01.23. 23:25 Sudi XD :D

esküvői diplomaosztós előkészületek

Nos ma megtudtam:
1. a családból én vagyok az első, akinek van rendes diplomaosztója
2. Imrus jön a bálba

A mai teendőim ezek voltak:
felkeltem, csodálatos voltam, felkeltettem a Beát, aki nem volt csodálatos, mert sokat ivott...(ez megérne egy külön bejegyzést.)aztán elmentem tescoba kajáért, aztán ettem, Lacival beszéltem, aztán elkezdtem pakolászni, aztán rájöttem, hogy nagyon-nagyon sok cuccom van, közben asztalt foglaltam holnapra, parkolóhelyet kerestem a városban, hogy hol van ingyenes, olcsó, drága, és olcsóbb. Aztán Imrus közli, hogy a kedvemért mégiscsak eljön a bálba(ami iszonyú nagy szó, mert utál bálozni, nem szereti a báli táncokat, és azt el sem mertem mondani neki, hogy katolikus bál :D :D ezért meg fog ölni...) , akkor gyorsan hívni Ani nénit van-e még jegy, kell Ani néni száma, közben sötétedik és nekünk megint kiégett a lámpánk, és a 10 perces fáradtságra Beusnak nem volt ideje az egy hét alatt sebaj, megoldottam. Ani néni felhív, van jegy, 3500, (a 6000 helyett... köszönöm Ani néni), jó, de mi lesz itt alszik nem alszik? vendégszobában nincs hely. nem baj ezt is megoldottuk. bakker ki kell mennem a tescoba, ami 3 km-re van innen, tescos busz, nem tudom elérni, dideregni kell , inkább kisétálok, közben becsúszik egy munkalehetőség(erről is külön kellene írni.), azt is fejben helyére rakjuk, tesco, van 25 percem a busz indulásig(az ingyenes busz ugyebár...), okés hullámcsat nincs, ruha megvan, fülcsi harisnya megvan. tesco elött még beiktattam a fürcsi-hajmosást, tesco busz elérve, Spárnál leszáll hullámcsat nincs, végülis báli szezon van ostobááák. sebaj Klárinak van. Köszi Klári. hazajön beszélgetés a portással, égő beszerezve, létra is megvan, szomszédolás, égő kicserél pakolászás, ruhapróba, pakolászás, sok a vackom. közben ír Johannes , hogy márciusban menne Fro.-ba menjek vele, persze mennék de drága, sebaj repülőjegy vonatjegy mindent megnéztem. Este ír, hogy beszélt a bárkával Maud vette fela telefont? mi Maud és hangosan beleszólt? igen és mondta h nem csinált ma semmi különöset a foglalkoztatóban, 3 perc döbbenet. Vannak még csodák. most meg ezt írom, hogy a sok aztán után helyére kerüljenek a dolgok. még pakolni kell ruhapróba és az elszámolást megcsinálni. fél éjfél, nem baj szuperhős vagyok, minden kész lesz fél egyig. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr385779075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása