HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.07.12. 20:48 Sudi XD :D

Folyt.köv.

na és akkor jött a hétfő délelött búcsú a Balatontól... és aztán futás a buszra(majdnem lekéstük...:D) aztán 5 óra buszozás....:D =halálom...:D aztán fini vacsi Orsiéknál....,kedden semmit nem csinálunk nap...:D de este azért Orsi nagypapája tartott egy kis rövid idegenvezetést ami tényleg nagyon jó volt mert most már tudom a C-vitamin képletét is...:D meg nagyon okosnak éreztem magam utána....:D aztán szerdán Kárászozás meg koktélozás Orsi nagypapájával meg a haverjaival...:D  aztán visszafelé ázás ...:D meg ilyesmi...csütörtökön nem tom mi volt de azt tom hogy valamelyik nap hoztunk drogprevenciós füzteket...:D na és pénteken Anna-fürdő...:D Sok bambulós idióta ott is...:D szombaton megint kárászozás leszart egy madár....:D meg rossmann meg minden ilyen...:D JJJAAA !!! És plázáztunk egy sort meg pályaudvar na és persze a pesti fíling kedvéért mi mással mint villamossal és hogy máshogy mint jegy nélkül...:D mondanom sem kell hogy csontig jártuk a lábunkat...:D na aztán vasárnap 8:42-kor  indul a vonat beszállás bár nem hajnalig tartott a vonatozás...:D na és akkor én elterveztem hogy franciát fordítok persze bambulás a köbön lett plussz zenehallgatás megállás nélkül aztán délben átszállás pesten nem késtem le a vonatot...:D aztán további 3 és fél órás utazás és nem volt utitársam poén mi nem baj zenehallgatás szélfésülködés....:D alvás... és aztán a jó öreg Szombathely és egy hatalmas csalódás: kinéztem egy buszt amire csak 10 percet kellett várni csak egy aprócska probléma volt azt nem néztem meg hogy az a busz nem megy vasárnap...:D na és aztán egy órát vártam a buszra vagy vonatra mert hát ez tök logikus hogy egyszerre indulnak...és aztán a vonat mellett döntöttem...fél óra és úgy összesen 8 óra utazás utn hazaértem Szegedről...:D

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr61116981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pliz.wait · http://logalaba.freeblog.hu 2007.07.12. 21:59:41

nah jah épp olvastama a dolgokat és nekem se rémlik a csütörtök....XD de a többi igen és képzeld ma is kerestem a DOLGOT és ahol voltam /nagyááá/ ott sincs mindegyik fajtája van de AZ nincs ami nekem kéne. de am se lenne fíílinges egyedül :(
puusz

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.07.13. 10:25:18

kézeld az unokaöcsémnek majdnem olyanja van mint amit kerestél de mégsem olyan...:D Füreden bezzeg 2 helyen is volt...:D Szegeden meg nem is tudom hány boltban voltunk...:D

pliz.wait · http://www.logalaba.freeblog.hu 2007.07.19. 20:20:26

de baszki mittomén hányhelyen megnéztem azóta is de sehol semmi hát ilyet, nah jó csak egy helyen, mindenfajta volt csak az nem ami nekem kéne vagyis nem nekem XD
süti beállítások módosítása