HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2013.05.01. 00:20 Sudi XD :D

indul a visszaszámlálás, avagy éljen május 1.

nos ki gondolta volna, hogy annyira fontos lesz Valentin jövője számomra, hogy képes vagyok május elsején reggel 8kor menni és tanulni vele...? 
én nem gondoltam volna. 
de a május 1. azt jelenti, hogy van egy hónapom arra, hogy a jegyeit közös munkával feljavítsuk, amennyiben ez sikerül elkönyvelem magamban, hogy sajátos pedagógiai módszernek nem nevezhető módszereim célba értek, nyugodt lesz a nyaram. és felteszem a lábam, hogy nincsenek reménytelen esetek. ha negatív tapasztalat lesza  vége, az is tapasztalat.

továbbá van négy hetem, hogy megírjam a 10 beadandómat. levizsgázzak 4 tárgyból és elkezdjem a gyakorlatomat.
valamint a szakdogámból legyen meg minimum 20 oldal. 

kissé sztahanovistának érzem magam, de szeretném feltenni a lábamat a merci ablakába és semmit nem csinálni a nyáron. Kihasználni az utolsó nyáriszünetemet. Majd szeptemberben gigaerővel nekiállni az új félévnek. 

de mostanra már csak a caminoról maradt kövem tartja bennem a lelket. amin van egy sárga nyíl ami előre mutat, vagy felfele. ha megtettem 400 km-t és kibírtam egy évet a fogyikkal akkor nem győzhet le, holmi csip-csup egyetem. 

na hajrá Anna menni fog :D (ennyi kávé után már az ébrenlét sem para...:D)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr885258809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása