HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2017.09.28. 13:06 Sudi XD :D

Újra itt

Valószínűleg már nincs ember a földön aki a blogomat olvassa, éppen ezért marad a 10 éve megszokott "stílus " (ha egyáltalán van olyanom ) .

Szóval 1 hete azon töprengek,  hogy mennyi minden változott körülöttem és velem kapcsolatban, és milyen jó lenne ezt leírni.  Papírra már meg sem próbálok írni,  mert mindig 10 naplóm van megkezdve és ez idegesit aztán. Itt meg minden okoSudár gondolat egy helyen van. � 10 éve... döbbenet (igaz , hogy a legtöbb bejegyzés vázlatként van fent és nem tudom abból mi látszik,  de majd rendbeszedem,  mert most úgyis nagyon ráérek ilyesmikre -nem. )

Szóval lássuk a változásokat:

1. Házas vagyok. Igen 25 évesen. Nem,  nem várok gyereket. Nem csak azért mert vallásos vagyok . 

Szóval házas vagyok, Konrád a férjem lassan 1 hónapja egyházilag és 2.5 hónapja polgárilag. Bécsben élünk immáron 3 éve,  van egy szuper lakásunk (amit bérelünk). 

2. Mesterképzésre (klinikai szociális munka) járok itt Bécsben. Igen, ez eléggé para, mert németül van , mert van normális követelményrendszer amit nem lehet copy c copy v-vel kijátszani és elvárás a tudományos munka. 

3. Most épp munkanélküli vagyok,  ami még nem voltam 2 hétnél tovább (amióta itt kint dolgozok ), persze ez azért van mert most nem is akarok dolgozni , fizessenek csak �

4. Nagy siker számomra  , hogy végre másfél év után ki tudták szedni a bölcsességfogaimat , most végre nem csak alibiből � és főleg az a siker , hogy 35 perc alatt fájdalom mentesen egy rém kedves doktor bácsi. Csak utólag mondta , hogy alul farigcsált... míg én egész végig azt hittem , higy azt majd felül kell , ahh már csak 1 maradt hátra.  Hahahaha majd másfél év múlva. � (kell az alibi �) na jó ez a fogas rész annyira nem passzol ide de mivel friss élmény le kellett írnom. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr234759644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása