HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2009.09.20. 18:54 Sudi XD :D

az élet :D

nehéz de mégis vannak olyan apró dolgok aminek tudni kell örülni, ezt az egy dolgot soha nem fogom feladni, mindig eszembe fog jutni a kis naív Pollyanna...:D (vajon miért..::D)

szerintem tök fontos, hogy az emberek felül tudjanak kerekedni a pillanatnyi rossz dolgokon még akkor is ha nehéz(az optimizmusomat sem adnám fel...) és tök fura, hogy emberek tudnak optimizmus és mosoly nélkül élni...

múltkor láttam egy csajt aki olyan arcot vágott(szomorút), hogy féltem tőle, pedig nem az ilyen dolgoktól szoktam félni...ijesztő volt...

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr811395104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása