HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.11.03. 09:15 Sudi XD :D

mégis

muszáj írnom, nem bírom ki, le kell írnom, hogy "most mi van"

kibaszottil sík ideg avgyok én még az érettségimen sem feszkóztam így mint ez elött a kibaszott pszichológia zh elött, nem akarok vizsgázni mert akkor meg megöl az ideg.

zene kell. folyton. megnyugtatni. mindjárt hányni fogok(mondjuk nem lenne hátrány mert nagyon sok csokibogyót megettem.) összeittam mindent, sok lekvároskenyeret ettem, tömtem magamba a C-vitaminot. úsztam.

írni sem tudok. az agyam a testemen kívül van. az agyam helyén egy ágy van. az egyensál amit Lindussal vettünk, abban van minden, az is ami nincs. meg azt hiszem a luca-féle egyenpólóban megyek talán az is segít. délután akkorát alszom, hogy csak na. este megtanulom a bárányhimlőt.

majdnem elfelejtettem publikálni. tegnap majdnem(vagy ma?) bealudtam a wc-n. rövidesen elvesztem az önkontrollomat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr822418894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása