HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.12.24. 17:25 Sudi XD :D

a mai nap "röviden"

 reggel felkeltem 7kor, aztán, 8kor, hogy csörög a telefon... na jó ma végülis nem ártott, hogy időben felkeltem. 9-ig eltöszmörögtem az időt, aztán vittük a nővéremnek az ajándékát, aztán karácsonyfát díszitettem, és erről eszembe jutott a 2004-es karácsonyfánk:

anyut ekkor műtötték és pont karácsonyra ért haza...Anikó meg az István azt mondták, hogy ők lemennek Szombathelyre az anyuért...
én: na és velem mi lesz, én is megyek!
Anikó és István: Anna, valakinek fel kell díszítenie a fát...
na gondoltam magamban ezt még megszívjátok: mérgemben olyan ronda karácsonyfát csináltam, hogy undorító volt: volt rajta egy csillagos égősor meg egy színes, és lehető legrondább gömböket raktam fel.

anyu amikor hazajött és meglátta persze rögtön lecseszte az Anikót meg az Istvánt, hogy hogyan lehettek ilyen hülyék, hogy ezt rám bízták...:P (ezért már megérte :) amúgy Manfit is akkor kaptam :)

idén azért szebb lett a fa: először is kicsi 1m-es gombóc külsejű a fa. sárga égősor van rajta, és szalmadíszek, meg kerámia, de a szalma is csak válogatva: csak szív,angyal és csillagok :)

szaloncukor régóta nincs a fán mert az üres papírok nem szépek...:P a mézeskalács helyett meg 5 másik süti készült. 

amúgy kicsit úgy éreztem magam mintha valami déli országban lennénk, mert ma is plusz 10 fok volt és sütött a nap, meg közben olyan zenét hallgattam ami inkább a nyárra emlékeztet na de mindegy. :)

aztán 11 körül elkezdtünk főzni...

-gombaleves
-hurka krumplival
-pároltkáposzta
-zsemlegombóc
-vörösboros, zöldséges marha(hús) :P

a fele holnapra lesz csak :)
meg aztán elkezdtem írni a szakácskönyvemet konyhai analfabétáknak(valójában szimplán magamnak.:P)

ja és kivételesen nem tudom mit kapok karira, és kivételesen úgy érdekel mint 1-12 éves koromig...

és még valami, ami szintén régi dolog: utoljára annyira hiányzott a bátyám ennyire amikor 3 hónapig Ámerikában volt(ál) :) szóval jó lesz ha már hazajössz öcskös! :D ajándékot nem kapsz de ígérem, hogy jó húgod leszek ezentúl, és nem leszek gonosz. na jó csak vicceltem.
 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr152537211

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - RÍMJÁTÉK A HÓBAN 2010.12.24. 17:55:58

                              K. D.-vel és J. A.-val                              A hóesésbe...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása