HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2014.10.14. 21:20 Sudi XD :D

felrelepes :D

Tegnap este mentem egy lakast megnezni, bar ne mentem volna, a lakas kicsi es meg a lepcson is leestem...

de ugy hogy ma nem tudtam labra allni. Igy mivel tegnap megkaptam az ecardom ma batran hivtam mentot, akik mondtak hogy max egy oran belul jonnek, masfel ora mulva jottek is. Nagyon kedvesek voltak, es viccesek... Amikor mondtam, hogy hol dolgozok mindenki mondta, hogy milyen bator vagyok, merthogy ez egy hires hely... hat nem tudom, sztem Magyarorszag keleti vegeben nagyobb szivas lenne dolgozni.

A korhazban 3 orat vartam, de egy kedves doki megvizsgalt, megrontgeneztek, majd ujra beszelgettunk.

A mentos reggel azt mondta, hogy min 3 nap fekvogippsz es utana 8 het jarogipsz. Na itt megijedtem... NAGYON! 

majd 3 ora mulva mondja a doki, hogy se nem torott se nem szakadt a szaag... Az orangyalom egezs jol vigyazott ram ;) 

es az orvosokrol, noverekrol, betegszallitokrol, gyakornokokrol: itt is vannak bunkok, de ahhoz kepest, hogy fulllon volt az Ambulanz mindenki vicceskedett a betegekkel, es egymassal, nagyon segitokeszek voltak es kedvesek. 

sokat s<rtam mert azert jo lett volna ha mondjuk Koni ott van, de azert jobb mintha otthon estem volna le a lepcson. ott azt mondtak volna h menjek taxival korhazba... so ich habe Glück gehabt ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr66793373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása