HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.02.28. 14:26 Sudi XD :D

baaaa

 mérhetetlen boldogság tölt el, hogy holnap már március lesz, és ma ragyog a nap. és még melegít is. jelenleg nem is kell több. :D ezt fészbukra akartam kiírni, de mivel tudom, hogy rajtam kívül nem sok embert hoz ez lázba inkább ctrl c és ide meg v. :D 

rövidesen elindulok németre. letöltöttem amit küldött Herr Atti. hát. ütős dolog ez a német. az angol százezerszer könnyebb. de elképesztően nagyon össze van szedve, profi leszek az óvodai szaknyelvből. meg mellette a szocpedesből is ha összeszedegetem. ez a félév egész jó. 

ás megint rámtört ez a nem tudom mi lesz érzés.

azt hiszem megnézem a Berlin callingot németül, majd német után. eddig utáltam a németet mert nem vagyok híve a" tanuld meg jól a nyelvtant, aztán beszélHETünk" módszernek. itt meg végre nem a der die das van terítéken. és érdekes, hogy én vagyok a leggyengébb németes, de mégis nekem a legjobb mert én beszélek. és mondjuk Bius meg jó beszélgetőpartner, mert ő rájött, hogy én nem tudok németül., csak beszélek, ő meg tud, csak nem beszél, így tökéletesen felhozzuk egymás gyengeségeit. és mindketten beszélünk. auf dajcs. :D 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr712697810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása