HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2013.05.30. 02:58 Sudi XD :D

2:43

persze mikor, máskor??? nos elkészültek a remekműveim, amiket soha senki nem fog elolvasni, pedig olyan megfogalmazást használtam és olyan mondatokat, hogy attól mindenki lehidalna. sikerült összefoglalnom az egy évet 25 oldalba, ami úgy érzem elég komoly teljesítmény. Ezzel lezártnak tekintem az évet, a két évet. Ugyanis közeledik ennek a tanévnek is a vége. Holnap még megírok két és fél beadandót, majd elmegyek két hétre gyakorlatra és ha minden igaz júni 30ig 71 kredit boldog gazdája leszek. 71, egy félévben... kezdem magamat elfáradva érezni, és már csak a JóIstenben bízok, hogy sikerül az enyhén sztahanovista tervem. ha Isten velünk ki ellenünk? Nos, ez egy jó kérdés :D

amúgy ma nagyon jó napom volt, apró örömökkel: Valentin normális volt, cserébe írok neki holnapra puskát, Kristóf is okos volt, remélem meg sem fognak bukni :D

Aztán van egy szép közös képem az Imrussal, amit Nina frankón összeszerkesztett, ennek is örültem.

Elkezdtem pakolni, hihetetlen boldogság.

Megírtam a beadandóimat, mérhetetlen büszkeség.

Tegnap elkészült a frankó napszemcsim, meg a táskám is.

Nina mutatott egy király blogot, érdekesebb mint az enyém :D annak is nagyon örültem, főleg hogy inspirált a munkára.

Plussz még az Imivel is beszéltem, meg dokinál is voltam. 

és kaptam a jó hírt is, hogy hétfőn mehetek gyakorlatra.

szóval már csak egy nap és felrakhatom otthon a cseresznyefa alatt a lábamat. két napra. aztán 2 hét múlva egy egész nyárra. 

szóval ezt a boldogságot kevés dologgal lehetne fokozni. :D DEO GRATIAS!!! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr615333191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása