HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2018.05.19. 12:44 Sudi XD :D

kuddel muddel

megint ezer éve nem írtam. megint új munkám van. és megint minden új. és persze most sem éppen blogot kellene írnom, hanem csinálnom a dolgaimat, de már hetek óta halmozódik bennem a gondolat, és tegnap valamennyire sikerült kibeszélni Annával (bármennyire is hihetetlen, ő nem a skizofrén énem, hanem, Anna, a csoporttársam, ja igen, mert egyetemre járok újra, de most rendesre :D)

Szóval kezdjük a munkával, (most mégis többes számot használtam...) a lányeg, hogy 3 év után vsszatértem oda ahol kezdtem, mármint a gyerekvédelembe, egy újonnan indított gyerekotthonba. Ami tele van számomra kihívásokkal és pozitív reményekkel, mert 3 év alatt látható, hogy mennyit fejlődtem, ha valaki kritizál le tudom szarni, ha valakinek valami nem tetszik szintén, és amire a legbüszkébb vagyok: 3 nap után a kollégáim visszahúzódónak tartanak, ugyanis taktikát váltottam... Megfigyelek, ki milyen ember kinek mekkora a pofája ki hogyan viselkedik a gyerekekkel, ki mit akar elérni, én meg a túlélésre hajtok, illetve arra, hogy jól végezzem a munkám a gyerekeknek meg jó legyen. ( 3at már ismerek, ők beszélnek amúgy magyarul is... és nagyon cukik, de azért 1-2 év és megnőnek és belépnek az általam kritikusnak tartott korba, de szerencsére, csak fél évre van szerződés velem is és a gyerekotthonnak is csak fél évre szól az engedélye, aztán majd a politika eldönti, hogy mi lesz... ezt szakmai szempontból most nem vesézem ki, hogy mennyire jó illetve inkább rossz.)
Érdekes a csapat külön megérne egy bejegyzést, hogy milyen az összetétel, már volt "hajtépés" is, ismét hasznosíthattam a patronaban szerzett gyakorlatomat, de most nem én téptem, hanem nyugodtan kommunikáltam, és még az asztalra sem csaptam, amikor már huszadjára vágtak a szavamba...a kommunikációs képességeim biztos, hogy tovább fognak fejlődni, mert különben megint elvérzek, de msot már legalább értem miken múlnak a sikerek.

Már volt egy megbeszélésem is az átmeneti otthonban, ami után megdicsért a főnök, hogy mennyire professzionalisan közelítettem meg a témát, és, hogy milyen profi voltam a gyerekekkel, megsimogatta a lelkemet, remélem ezzel a mondattal kihúzom 6 hónapig :D A munka maga oké, de a team egy kicsit töketlen, és persze ha valakinek olyan gyakorlati érzéke van mint nekem, az kicsit hátrány, mert ugye a főnök mindent jobban tud kivéve, ha mind a 8 gyereknek ugyanolyan szürlke törölközőt vesz, milyen tuti lesz amikor mindenki mindent összekever, fujjj, és nem vesz 30 darab törölközőt, csak 12-t... (nem kell ugye elmagyaráznom, ha a törcsi mosásban van épp nem ártana minimum gyerekenként 2 törcsi...) na ilyenek, ettől kiborulok, de ez van 30 óra hetente, és utána le kell szarnom, mindet a lábtörlőn hagyni, és a kedves- következetes pedagógus Anna szerepet ott kell hagynom. :D (ezt azért írom le, mert ez az amit meg kell tanulnom.)

ennyit erről.

az egyetem úgy nagyjából most elég laza, kicsit hajaz a BPK-ra, csoportmunka, easy vizsgák, de nem ártana elkezdeni írni a szakdolgozatomat, hiszen egy év múlva ilyenkor kell majd leadnom :D (és ugye németül kell írni, és ez mégiscsak egy master diploma lesz, szóval ennek tudományos munkának kell lennie, nem lehet wikipédiáról idézni meg a copy c és copy v sem játszik már :D)

úgy amúgy egész jól vagyok, tegnap beugrottunk Annával az orsaybe, vele nem jó menni ruhát vásárolni mert mindig picsog hogy nagy neki a 34-es nadrág, de 32-es sosincs, kivéve tegnap, de az meg túl kicsinek bizonyult és nem tudta lehúzni :D, a lányeg, hogy ilynekor mindig megnől a motivációm, hogy azért, hogy ilyen problámáim legyenek még bőven van mit tenni... ez is amúgy megérne egy külön bejegyzést, de van erről egy könyv amiben egész jól össze vannak szedve az olyan tévhitek, hogy a vékony lányoka  genetika miatt vékonyak, ami persze csak részben igaz, ugyanis Anna barátnőm heti 3szor ment kangoozni, amennyit csak lehet gyalogol, és keveset eszik, ezekhez pedig a genetikának nincs köze, szóval azért vékony mert igenis tesz valamit érte.

és még egy dolog, ami miatt nagyon boldog vagyok és itt is (ha még olvasod kedves Lindus) szeretnék Nektek nagyon gratulálni a házasságkötésetekhez :)

na ennyi. lehet többször fogok jelentkezni a jövőben, bár valúszínűleg ha ez így lesz szakmai picsogásokról lehet majd olvasni... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr9113979004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása