HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2012.05.30. 14:01 Sudi XD :D

az eredmeny

 

nos, jelentem, sikerult. en vagyok a 20. eletevem hosnoje. mert ugye nem szoltam be. reggel kereszteztem az igazgatot egy nagy gomboccal a torkomban, es ezzel a mondattal vart:

Anna ma ketto es harom kozott raersz, ugye tudod mire gondolok? persze hogy tudom, hogy arra hogy mehetek vezetni a traficcal, amugy nagyon szep az inged. 

Anna ezek utan tatott szajjal nezett, foleg amikor Marie azt mondta, hogy o nem beszelt Thomasval. remelem, hogy ez valoban magatol jott mert ejfelkor amikor megtudtam hogy Adelellel elottem akart vezetni egyszeri keres utan, hat akkor szidtam a felmenoit, magyarul es franciaul egyarant. fel oran keresztul. 

en azt mondom van remeny. talan megis pozitivan megyek haza majd, de megis megmondva oszinten a velemenyemet, ahogy eddig is tettem, es talan felnovok arra a szintre, hogy korrekt modon mondjam meg amit gondolok. 

jelentem, buszke vagyok magamra, mert azt gondoltam, hogy ez az egy ami sosem fog osszejonni az eletben. 

szoval jelentem uj kihivas kell.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr544555026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása