HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

• pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.07.12. 20:31 Sudi XD :D

2 heti lemaradás pótlása....:D

Na szóval: 2 hete csütörtökön mentem Veszprémbe vonattal(mi mással...) aztán onnan Orsival mentünk Balatonfüredre ahol gitárfesztivál volt és nagyon sokat hülyültünk meg nagyon sokat hülyített minket Orsi unokatesoja:PETRA. és mindig a nyakunkon lógott...:D sok barackot ettünk Kati nagymama kertjéből...:D na és akkor jött a péntek amikor mentünk megnézni Veszprém sok sok szép templomából egyet meg múzeumba mentünk ahol kendert fényképeztünk Orsi fényképezőgépével ami az "enyém" volt...:D meg sokat sétáltunk meg Petra csúszdázott meg Mackó cukiban fagyiztunk. Aztán szombaton Tihanyban nosztalgiáztunk...(Tihanyt is meglátogattuk az osztálykirándulás során) és akkor ott gyalogoltunk a 23 fokban 3 km-t csak hogy eljussunk a szabad strandig...és akkor fürödtünk kb csak ketten voltak na jó ott voltak az idióta Bazsiék is...:D akik nagyon kretének voltak...:D bár nem dumáltunk velük csak röhögtünk rajtuk...:D na aztán vasárnap volt a nagy grillparti ahol foglaltak nekünk csak és kizárólag a napon egy  vagyis két helyet tök jó volt...:D aztán utána húztunk le a strandra görkorival de elötte gondolkoztunk hogy mi lenne ha bőröndddel meg hátizsákkal mennénk mert épp elértük volna a buszt ammi bevitt volna mminket Veszprémbe ott átszálltunk volna és akkor eljutottunk volna Szegedre de nem tettük meg...:D na és akkor mentünk gökorival és Orsikám nyalt egy szép nagyot(remélem már gyógyul a sebed...::D) JJJJAAA !!! és azt kihagytam hogy péntek este 8 embert megkérdeztünk hogy merre van az Aqaland persze franciául amit senki nem értett aztán németül aztán angolul de senki nem tudott normálisan válaszolni  kivéve a Corzo Cafe-s andrist...:D ő olyan jól dumált angolul hogy azt már én sem értettem...:D meg voltak akik rajzoltak meg voltak olyan benyögések is hogy :"bicikliztek ein kilometre...arra föfelé...:D" na és akkor ezt értse meg egy német hát az késsz volt meg voltak DM-s meg rossmannos élményeink is a Cimborával...:D meg úgy ámblokk sok hülyeséget csináltunk...:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.