HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.07.30. 19:41 Sudi XD :D

na...

Kuci ! ez most csak és kizárólag neked szól! írtam egy olyan bejegyzést,hogy ha valaki valakire dühös az CSAK RÁM legyen dühös és ne írj többes számban mert ez az ÉN  hangsúlyozom ÉN véleményem...oké? és ha valakire dühös vagy írd úgy hogy ÉN SUDÁR ANNA vagyok bunkó de a többieket hagyjuk ki a dologból remélem még senki nem jár kisegítőbe és mindenkinek sikerült felfogni! tehát ami elhangozhat:HÜLYE SUDI NEM VAGY NORMÁLIS HOGY KIFEJTTETTED A VÉLEMÉNYED egyes szám, osztály kihagyva, okés?????

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr83128512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása