HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.08.11. 20:06 Sudi XD :D

Jelképek:D

NA disznó:magáért beszél:D

Jimi Hendrix:őt kb fél éve szerettem meg és rájöttem hogy hülye vagyok hogy eddig nem hallgattam...

Eiffel-torony:ha egyszer sok pénzem lesz akkor elmegyek oda :D ha meg nem lesz pénzem(olyan sok) akkor vonattal megyek(mert nagyon nagyon szeretek vonatozni:D  persze ilyen hosszú vonatútra kéne pár elem:(a discmanembe:D))

Sudi:tudjátok elég nagy önbizalmam van...

XD: erről két nagyon kedves emberke jut eszembe(vagyis először kettő aztán még egy kettő...)

Santana:Ő volt az első komolyabb zenei stílus amit hallgattam(elötte azt hallgattam amit épp a tesóim hallgattak(a nővérem "100 Celsius fokon" tudjátok bömbölt a rédiója és én meg szóltam neki hogy ne halgassa 100 celsius fokon mert megsüketülök:D))---itt nagyon kicsike és butácska voltamXDXDXD

Villamos: az mind1 hogy hol van villamos de villamosozni jó persze az ellenőröket nem szeretem de hát nem nagy számok:D max plussz 20 percet kell várni:D

Ja és asszem a disznó mögött van egy piroska csak azt nem láthatjátok (imádom a piroskát najó minden vonatot...)

és a Húgó, a víziló:tudjátok amikor először láttam bőgtem amikor a Húgónak meghalt az anyukája és nagyon nagyon szomorú voltam aztán másodszor már nem sírtam(annyira)  most meg néha ha szomorú vagyok mindig a "bár kissé molett és pocakos,ám mégis bájos aranyos,nagyon-nagyon szeretem a vízípacit!" jut eszembe tudjátok a mesékből asszem úgy néz ki már nem növök ki...meg a dottózás se olyan rossz:D (de azért a Millának nem kéne még mindig azon röhögnie hogy nekem mennyire ciki volt az a Jingle Bells-es akciója...)

na hát talán most mindenki egy kicsit többett tudott meg rólam:D

 

A DIÁJNÉRT SZERETNÉM A DIZÁJNEREMNEK HÁLÁS KÖSZÖNETEMET KIFEJEZNI!

Ui.: ne nagyon bízd el magad:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr86137741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása