HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.08.22. 08:47 Sudi XD :D

ez+ az

tegnap beugrott a nővérem meg az Arni pár percre hogy felvarrhassa a gatyáját és hát  úgy röpke 2 és fél órát maradtak mert közbe beugrott az idősebbik bátyám  megköszönni hogy immáron 37 éve megszülethetett...:D stb stb...:D aztán az Andris lelépett Anikóék meg maradtak egy kis duma partira...szegény Arni.... azért én tényleg sajnáltam...:D mert hát az Anikót kicsit elkapta a hév és elkezdte mondani hogy hány millió embert kell meghívni...ha egyszer majd csak esküvője lesz...:D szóval pojjent volt...:D meg elötte én még telefonáltam a Kozival...nem tom olyan telefonálhatnékom volt...:D meg megdumáltuk hogy 7végén talizunk a Savárián...:D egy éve Ticivel volt ott...:D én meg az Alexával aztán a nővéremékkel meg egyszer a bátyámékkal:D ma meg az lesz a prozsé hogy megvárom a postsást hogy hozza a zsét és szépen kell mosolyognom hogy odaadja a zsét...:D aztán menni le a postára a felét feladni...:D aztán Hullerkához beugrani a könyvesboltba aztán matek aztán délután megint egy kis matekozás meg franszé napló...

este ha nem megy semmi jó film akkor majd leülök és közlöm hogy ebből mi valósult meg...(ja és esik az eső és nincs itthon senki akivel teázhatnék...az új malacos ögrémbe...:D)ma olvastam Orsi blogját...:D  meg néztem azt a kis koszos városkáját...:D meg iwiwen visszaigazoltam annak a pengetős faszságnak....:D ---> ez most tökéletesen imós lettt XD tényleg annak a blogját is meg  kell látogatnom fikázni egy picit...:D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr92145761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pliz.wait · http://www.logalaba.freeblog.hu 2007.08.22. 17:32:07

nah igen,örülj h nézem.először azt hittem kimoderáltad, de aztán nem, vagyis remélem. jahh és nem "koszos kis városom" van,mindjár vége a mateknak és kész lett az első tökéletes videjjóm /fenn van youtube on is^^,/ na és persze iwiwen is az van kitéve, de még lesz egy kis kibővítés /thx:Tomi:D/

pliz.wait · http://www.logalaba.freeblog.hu 2007.08.22. 17:33:43

jah és rájöttem h semmi bajom nincs az emosokkal,vannak NADDON NADDON jófejek is köztük ^^, de persze még vannak a kecsoooo-fajta divat emok /pózerek/ :S
süti beállítások módosítása