HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.11.28. 19:22 Sudi XD :D

komplex ellenőrzés alatt

nem lehet a kisdízsbe South Parkot nézni....:D de kifejthettem becses véleményem a diáktanácson...:D megnézték a tanulónkat meg a koleszszobánkat...--->pfff....XD

ma gyaxin ÉN a  saját 2 kezemel mézeskalácsot sütöttem igaz hogy sikerült csíkosra lakkoznom bekennem tojássárgával....:D de lett mindenféle szépség hal pilangó csupaszív gyilkos galóca sztár csillag meg hasonló hozzáképzeled a poént és vicces lesz formájú MÉZESKALÁCS.... majd sütök otthon is ---> tudom vigyázzak hogy ne robbantsam fel a házat....:D ja és mosogattam is utána na jó ezt máskot is szoktam nem kell elkényeztetett libának nézni(igaz hogy a tesóim szerint az vagyok de hát ez van..:D)

meg délután kreatívkodtam ez is vicces volt --->vegyétek meg Népek a karácsonyi vásáron az osztály kincstárt bevételeit gyarapíthatjátok vele, ha nem vezsitek meg háború lesz és rendkívüli hadiasót vet ki a 95 éves Habsburg Ottó aki ha királyság lenne KIRÁLY lenne...:D ( remélem a vaterom nem mondott hülyeséget....:D)

ja és osztálytánc: TOTTÁLIS KÁOSSSZ.......

 Mára ennyi ne tanuljatok úgyis hülyék maradtok és még egy bölcsesség: Je m'en fousse

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr95245825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása