HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2008.11.20. 19:26 Sudi XD :D

21es villamos

agyhalál...:D

Katival mentünk a Tesco-ba odafele nem is volt gond visszafelé viszont hálát adtam az égnek hogy olyan nagypofájú vagyok...:D

2 kisebbségi csávó kérdezgette, hogy ikrek vagyunk-e(Kati meg én...) persze nem válaszoltunk aztán elmentek mellettünk köszöntek nem szóltam jöttek vissza és elkezdett dumálni: na ha valaki oltott akkor az én voltam: kijelenti a csávó hogy ő egy éves (amúgy 19 volt...) én meg mondtam neki hogy az agyi szintje is valahol az egyéveséhez konvergál...(szerencsére szegénynek az iq-ja sem túl nagy így nem vert meg...:D) megállapította, hogy szép vagyok persze lehet hogy nem gondolta komolyan mert utána közöltem ele , hogy vele ellentétben...:D meg hasonlók Katinak elég nagy stressz volt de bízott bennem tudta hogy elintézem de bevallom  kicsit féltem én is...és a bicskám sem volt nálam lehet hogy az ágyneműtartómból átkéne rakni a "dikk kékkabátom" zsebébe...:D

ja és a csávó azt se tudta kinyögni hogy szőke(kérdezte a haverját hogy milyen színű a hajam...XD)

DIKKK!!!    XD XD XD

Szólj hozzá! · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr5780005

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: บาคาร่า 2018.10.12. 17:33:13

9780 juicy couture theme free - Is 10mg of adderall a lot

Trackback: บาคาร่า 2018.10.12. 17:32:43

9780 juicy couture theme free - Is 10mg of adderall a lot

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása