HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2009.05.14. 19:16 Sudi XD :D

olyan régen írtam...

első sor kiemelése olyan régen írtam, hogy az e-mail címemet is elfelejtettem...:D

 minap azt hiszem fizikán amikor elvesztettem a fonalat elkezdtem azon gondolkodni, hogy életem során mennyi baromságot írtam/írok le... lehet, hogy inkább rajzolnom kellene ma is olyant(szart) rajzoltam, hogy huhha...

na mind1 szóval iwiw: ha valaki elmagyarázza mik ezek az alkalmazások annak nagyon fogok örülni mert nem igazán értem...és valaki elmagyarázhatja a matekot is meg még nagyon sok mindent...

amúgy tegnaphoz két hétre megyek nyelvizsgázni holnaphoz két hétre meg szóbelizni és úgy érzem magam mintha egy kötél lenne a nyakamon...jah de a kötél a számtech érettségi miatt fog szorulni...:D de legalább latinból nem megyek bár akkor megszabadultam volna már ettől a szartól is...ez már a második végtermék szavam...

amúgy most nagyon büszke bvagyok az okos bátyámra kinek ötös 5 lett a töri vizsgatanítása GRATULÁLOK!

Mais maintenant j'aimerais écrire en francais...Pourquoi? Je ne sais pas... J' éspere que pendant toute été je parlerai en francais...:D j'adore ca! de ces jours j'apprends seul francais, mais c'est trés bien...malgré que j'aie moins de temps...je déteste cette école, je déteste les profs, je déteste tous...je ne t'aime plus mon amour,je ne t'aime plus tous les jours...:D

Bon nuit' Á tantot! Vous avez me compris? non? ca m'est égal! :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr611121949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása