HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2013.06.04. 22:46 Sudi XD :D

Sudár Anna és az óriási igazságérzete.

igen ez vagyok én, ebből származik a legtöbb bajom, és ebből is fog. 

de  akkor is utálom az olyan embereket akik nem hallgatják meg mások véleményét, utálom azt is, ha 3ast adnak arra a munkámra amivel egy napot szenvedtem, minden követelménynek megfelel,színvonalas munka és óriási szakmai tudés (nem az enyém) van mögötte...

most sajnos nem azt kell bebizonyítanom, hogy okos vagyok, hanem azt, hogy ha muszáj akkor be fogom tudni fogni a pofámat, és nem fogok beszólni... most már nem a türelmet kell gyakorolnom, most a szép csendben hallgatást.

aktuális a tábla amit egyszer sznapomra kaptam Orsitól meg Katitól:
"Édes Istenem, add, hogy be tudjam fogni azt a nagy pofámat."

nos igen, ez még ma is aktuális....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr735344574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása