HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.08.20. 11:44 Sudi XD :D

2 dolog bánt engemet :D

az egyik, amit most hallottam(szomszéd): Matyiiikám, gyere ide, na gyere anyuhoz. el kezdtem gondolkozni, hogy új gyerek van, aki nem sír soha, vagy mi a zsák...aztán Matyi elkezdett ugatni, akkor ez nem sír, hanem ugat, mert kutya.(najó ezt a konklúziót talán mindenki le tudta vonni, de azért megerősíteném) mert, ki hallott még ilyen dolgot, hogy egy kutyának ember nevet adnak...rosszabb mint a Lakatoséknál a Bence...:D

a másik meg, az, hogy ma van augusztus 20. ugyebár. elméletileg kötelező lenne misére menni, na mind1, mi voltunk és ilyenkor mindig azon tűnödök, hogy én '92-ben születtem(a legszebb év, tudom :D) és akkor már nem volt olyan hogy 5 évente mehettél csak piros útlevéllel, nekem már kék volt. És azt hinnénk, hogy már kitörlődött az emberek fejéből így 21 év után, minden olyasmi, hogy a Szózatnál vigyázzban kell állni. De nem, szinte sírni tudnék, mert a szózat ha irodalmi szempontból nézzük óda, ami meghatározás szerint fohász Istenhez("Isten áldd meg a magyart") =ima tehát csak össze kéne tenni az emberek kezét,sőt összefogni, nem vagyok sem jobbikos, semmi ilyen mentsük meg  ahazát, de az a töri emelt betett... "na ennyi csak mert ennyi ez"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr102235030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása