HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.10.23. 10:52 Sudi XD :D

ott voltam

minden érzésemnek ami kavarog most bennem-béccsel kapcsolatban-annak az a májusi, moszkvateres kiruccanás az alapja amit Lucával tettem. bliccelni a villamoson, le-föl nyugodtan a Mariahilferen, meg mindenhol, még az elmegyógyintézetben is nyugodtan, úgy, hogy senki nem zavart és nem érdekeltek minket.

most nem ez volt. csütörtökön hajnali 6:10kor indult a buszom Mannersdorfról, és 8-ra már bécsben is voltam, úgy, hogy átszálltam.( közlekedésszervezésből tudnak valamit srága nyugati szomszédaink...). aztán jött apu, és kezdődhetett a munka: a gps-t megtanultam kezelni, meg azt a kis pda-hoz hasonló kütyüt is amin jönnek az adatok meg minden munkával kapcsolatos dolog. nagyon hasznos. mindenhova be kellett mennem, mert apukám szentül meg van róla győződve, hogy én nyáron felcsapok biciklisfutárnak("milyen szép vékony lennék nyár végére"-sóhajtott fel Malacka :P) na de kérem szépen ez kb annyira harakiri dolog, mint az Ágival elmenni Prágába...egy egész nyarat Bécsben? vaterral? zéro élet akkor nyáron? pro kontra listát kell csinálnom, de egyébként megtanulhatnék rendesen németül most fél év alatt, és akkor akár talán oberpullendorfra felvennének pénztárosnak.

amúgy hogy mit láttam? mindent és semmit: a városból mindent az emberekből semmit, csak egy-egy bájvigyort, és sok sznob álarcot. hiányoznak a soproniak. meg a budapestiek is...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr52392587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása