HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.11.11. 15:49 Sudi XD :D

nemadomfel

na 3as lett a pszichom, ez nem jött össze, de nem fogok belenyugodni. a kabalatta is folyton küzd XD

eszembe jutott, hogy mit mondott a nővérem, amikor 2 diplomával csak mosogatni vették volna fel:"nem érdekel, én Sudár vagyok, nem adhatom fel." hát nem azért nem adhatom fel mert sudár vagyok, hanem azért nem mert ha feladom az nem én lennék, ezért álljon itt ez a Kaukázus szám, meghallgatom és belebjok a jogba, olyan fullosan megtanulom, hogy Szabi csak pisloghat :P

https://www.youtube.com/watch?v=WQ3m-zrALJo&feature=player_embedded

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr372441805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása