HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.12.22. 20:32 Sudi XD :D

ugrálok

 örömömben...:D először is jogból írtunk, hát mondjuk puskázni nem tudtam, de ha meg kellett volna szólalnom Szabolcs elött asszem még én sem tudtam volna beszélni...

na megrendeltem a síbakancsot, remélem holnap feladja a csaj, és akkor ideér nem tudom mikorra.

meg kaptam az egyik au paires családtól e-mailt, és írtam nekik és most figyeljetek: VISSZAÍRTAK. 3 fiú gyerek Alsace(Kelet-Fr.o, Alpok) és áá azt írták, hogy januárban nagyon szívesen leveleznek velem, most nem érnek rá, mert síszezon van, vagyis ha turizmus az gondolom az, na mindegy de annyira boldog vagyok, igaz, hogy nem Nizza, meg nem is egy Párizs, de közel van Németország. :) meg Strasbourg is viszonylag közel... nyugi van, fő az optimizmus. jahhj annyira jó,  már csak a jognak kell kiderülnie, a sícipőmnek kell megérkeznie(és remélem hogy jó...) huh na ennyi most veszek egy nagy levegőt. :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr172533186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása