HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.12.24. 20:19 Sudi XD :D

áááááá

azta...

hát ami azt illeti régen kaptam karácsonyra olyan bazi nagy ajándékot de most kaptam...

anyu mutatta délután, hogy az Istunak vett az apu új telefont, magamban konstatáltam, hogy aha és én vagyok a liebling, mi...:P

aztán kibontottam a pizsimet meg a fejlámpámat, aztán mondja anyu hogy van ám még ott valami nekem a fa alatt...

kibontom fehér doboz: gondoltam magamban, na mi van a telefon mégse Istukáé lesz, hanem az enyém??? de nem. úgy nézett ki mint egy táccs telefon, na mondom(persze magamban) hogy utálom én a táccs telefonokat, aztán tovább lesek és konstatáltam (szintén magamban) hogy BASZKIIIII(ezt magamban) és azt meg hangosan, hogy te jó ég, éppen erre gondoltam, hogy veszek egy fényképezőgépet, és áááá hát erre mit kapok???? el sem hiszem, baszkuuus. juhéjjj, annyira jó.

na de Istu-Pistu most bocs, hogy lelőttem mit kapsz, holnap majd azért lepődj meg légyszí...köszcsi. :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr722537440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása