HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.01.05. 09:37 Sudi XD :D

köszönjük Emese

 nos, ha létezik olyan, hogy valamilyen cselekedetem tipkikusan sudár annás, akkor ez a mai alkotás(mert ez már művészet)-tipikusan sudár annás volt: 

persze én okos este 11-ig ló....t sem tanultam, és éjjel délre neki is álltam tanulni, úgy igazán, koncentrálva: tök jól nyomtam fél kettőig(9tételt a 11ből! :P) és ekkor jött a Sütő L., most a pletykák tisztázódtak, egy komoly élettörténet vált számomra ismertté úgy 1 óra leforgása alatt, hozott nekem csokit, hát hadd beszéljen. :) na és akkor 3/4 3kor le is feküdtem aludni, majd reggel 7 óra 10kor felkeltem, és még megtanultam a maradék két tételt, a többit átnéztem, szépen felöltöztem, röpködve (Zaz-Je veux-hatás.) elsétáltam az egyetemre, bár ebben a vizsgázós szoknyában nem igazán lehet ugrálni... találkoztam Pötyivel, ő cigizett és parázott a jogtól, én meg mondtam, hogy pedagógiára megyek. jó. MAcus mondja, hogy Annus mivan Katit játszol, nem jöhetsz vizsgázni, úgy hogy nem jelentkezel fel a vizsgára? de én feljelentkeztem... mire is? hát pedagógiára? akkor minek vagy itt? hol van a többi pedagógiás? baaazzzd 1kor lesz a vizsgám? nemárrrr

Lindát felhívtam, nézze már meg neptunban...valóban 1... ugyanaz a zene, széles mosollyal az arcomon visszaugráltam a koleszba, a mosolygás tárgya önnön hülyeségem volt. (igen, ilyenből nem kevés van.)

szóval köszönjük Emese(nemálljólaszemeseeee)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr452561930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása