HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.01.07. 16:38 Sudi XD :D

nyavajog vagy ujjong

 jelen esetben ujjongok.

VÉGE A VIZSGÁIMNAK. 2 hét alatt 8 vizsga elötte zh-k. és innentől fogva egy hónap semmittevés, na jó van 1000 tervem. először is kiporszívózom a laptopm billentyűzetét. :D hát el sem hiszem, hogy vége. 

most Amy MacDonaldot hallgatok és ugrálok a folyósón, felhívtam a bátyámat, hogy örüljön velem, de felébresztettem, szóval nem lelkesedett és nem tudok kinek lelkesedni, úgyhogy lelkesedek a blogomnak. na úgyhogy jöhet a kupac könyv, a főzés és minden más.  

ma én vagyok a világ legboldogabb embere.

ja az anatómioáról annyit, hogy itt is szeretném megköszönni Lindusnak(akit soha semmi pénzért nem cserélnék le hülye Juditkákra, de ha egyszer csak mellette volt hely  a vonaton...:S :D) szóval Linda, aki ismét megmentett: txtben a tételeket a telefonunkra...(vagyis nekem a mocsok telefonomra nem, de az MP4emre jó volt) 

Párizs megér egy misét, meg a mázlim is...:) 

ez most egy csúcsélmény :) olyan Csíkszentmihályi Mihály féle Flow jelleg. 

katarzis. kéne egy vizsla most elmennék megfuttatni, vagy menjek el biciklizni, míg világos van? :D igen ez lesz, huh de régen voltam, már hiányzik a hegy...és azt is tudom mit fogok hallgatni közben:

 

visszajöttem, nem estem orra pedig nagyon sötét volt, jellemző, hogy nem égtek a lámpák... :) amúgy azt kihagytam, hogy már kb 5 éve olvasom 

http://atom.blog.hu/ ennek a srácnak a blogját. egy év után jöttem rá, hogy szombathelyi, és, hogy a Vas Népe fotóriportere. és ma láttam a vasútállomáson, tök fura volt, nem mintha akkora celeb lenne. :) na mindegy. amúgy az elöbb bénázott a net, úgyhogy amit írtam elszállt, az idióta buszsofőrről már nem írok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr732567811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása