HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.02.15. 20:05 Sudi XD :D

kis világom romokban

már ötödszörre hallgatom meg. ma...

szóval reggel felkeltem, Család-gyermek ifjúságvédelem, ez oké, bármennyire is húzós/hálátlan stb akkor is ez fekszik a legjobban. aztán egy jó kis etika, Patyival, ezzel sincs baj. na aztán jött a mélypont. szocjog Szabival: na ez volt a katasztrófa, kellett nekem bátor idiótának lennem. olyan csodásan mélyreástam magam... de jól le lehetett mérni kire lehet számítani és kire nem. de hát könyörgöm, nem én vagyok az egyetlen aki még a kérdést sem fogta fel... és az a nézés... szerintem az alapján már nem élek. 
és annyira szarnak éreztem magamat, hogy majdnem elbőgtem magam. pedig csapatmunka volt, vagy mi. ilyenkor szeretnék egy kicsit nemtörődömöbb lenni, hogy nemérdekel, de érdekel, és ezért ááá teljesen kész vagyok. aztán egy romológia, ott már elvesztettem a fonalat abszolút, hogy milyen nyelvekkel keveredett össze a cigányság nyelve meg mi hogyan. aztán egy német. ez volt a nap fénypontja. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr432663749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása