HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.02.26. 22:26 Sudi XD :D

sex and the city 2

 nos májusban vagy mikor ment moziban, gondolkoztam, hogy na el kéne menni el kéne menni, de mozira általában sajnálom a pénzem ezért 100-szor meggondolom elmenjek-e. ez esetben nagyon okosan tettem, hogy megvártam, míg letölthetem. ma meg is tettem. franciául töltöttem le, mert ez olyan film, ahol nem para, hogy ha valamit nem értek, és rájöttem, hogy ezeket a filmeket azért könnyű megérteni, mert semmiről nem szólnak. ennyi.

viszont a cipők/ruhák/táskák/lakások nos igen, nem csodálom, hogy drága film. 

amúgy egy rakás....

még egy elemezni való: a tökéletes nők. egy szőke egyenes hajú, egy szőke göndör, egy barna hullámos, és egy vörös karakteres, hogy minden pasi találjon magának néznivalót. míg a csajok a cipőket-ruhákat-berendezést( a többség főleg az első kettőt) nézni. szóval ez nem film, ez mozi. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr692693669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása