HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.03.19. 07:59 Sudi XD :D

ébresztő

ez a csengőhangom. ez keltett akkor amikor még nem akartam. számomra ismeretlen szám hívott:

Szia XY vagyok, lesz ma nálunk tanítás?( elég gyors volt az agyam, hogy felfogjam, hogy a március 15. miatt kéne lenni, nem pedig azért mert még gimiben vagyunk :D)

Nem, nem lesz.

Ja, mert a nővérem csodálkozott, hogy miért vagyok itthon és gondoltam megkérdezem, bár én is úgy tudtam, hogy nem lesz.

Ne aggódj mindenhol van, a benedeket kivéve...

Ja, és köszi, hogy múltkor segítettél kutatásmódszertanon...

Nincs mit, akkor szép napot.

6szor eltudtam volna küldeni, minden mondata után. vajon mi az ami megakadályozott abban, hogy ezt ne tegyem meg? mert ha így keltenek, hogy szombati tanítás, na az azért befigyel... mondjuk úgyis fel kellett volna kelnem, nem para, talán ennek köszönheti, hogy nem okoztam neki mély lelki fájdalmat...:)

megyek a kávémért. 

megyek kávézni. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr522752057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása