HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.03.21. 00:25 Sudi XD :D

na akkor míg friss az élmény :D

 szóval már egy ideje gondolkoztam, hogy a biciklimet úgy hozom vissza Sopronba, hogy azzal jövök. aztán itt a jó idő már két hete, persze most esett, de mivel ma úgy ébredtem, hogy sütött a nap, hát akkor ma biciklivel jövök. igaz, hogy fújt a szél, dehát szeretem a szelet.

anyu mondta, hogy nem fogom annyira szeretni ha szembefúj, de én megint keményfejű voltam, meg nem akartam következő hétig várni. hát elindultam.

á nem írom re részletesen. mégsem. azt aki akarná sem olvasná végig.
szóval kb 40 km!h-s totális szembeszél volt. végig. Groswarasdorfnál mentem le a főútról bicikliútra a B40esre. reméltem, hogy Horitschonban kötök ki, de azért megkérdeztem egy hapit, és mivel jó helyre kerültem, azt jelenti, hogy megis értettem :) aztán onnan para volt, mert nem voltak emberek és a sárga nyilat követtem ami egy mezőbe torkollott egyszercsak, akkor visszafordultam és egy másik bringaúton mentem az jó volt mert ismerős útra tévedtem ahonnan gyorsan le is mentem, és mentem Unterpetersdorfba innen földúton mentem, meg átmásztam a vasúti síneken, hogy Deutschkreutzba jussak, innen Kópháza, de onnan nem mehettem rá a 87esre, mert onnnan megintcsak kivannak tiltva a biciklisek, hát HArkán még sosenem voltam, hát mentem Harka felé, onnan ki, aztán megláttam a Sopron-Ödenburg táblát, és onnan már nagyon királyság volt. 

a széllel nem harcoltam és nem szidtam. béke volt. és kicsit camino feeling, mondjuk itt nem búza és puszta volt, hanem szőlő és dombok. :) és láttam 5 őzet, meg egy zsemleszínű nyuszit. 

ez volt a rövid verzió :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr822757529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása