HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.04.02. 23:42 Sudi XD :D

7 óra

 nos hála az égnek, hogy a nővérem nem olvassa  blogomat. :) szóval ma 7 órát voltam náluk, csak azért hogy kiderítsem hányas jegygyűrű kell neki. (52es) de felpróbáltattam vele a ma vett gyűrűmet, merthogy a Lindának vettem akinek akkora a keze, mint neki. (szerintem átlátott rajtam, mint a szitán, mert rögtön rávágta, hogy neki a legkisebb gyűrű kell, azaz 52es, ő sem hülye. :)
na mindegy aztán elmentünk fagyizni aztán a srácok kosaraztak, addig mi angoloztunk, majd franciát tanultunk, eztán hazamentünk vacsizni, majd elmentünk borozni.
az egészhez hozzá kell tenni, hogy a kis baba cipőmben mentem ami persze új lévén feltörte a lábamat rettenetesen, na mindegy.
de hazafelé amikor a busz lerakott(szerencsére az utcánk alján megállt ) és hátranéztem senki nem jött, előre néztem senki nem jött, lekaptam a cipellőmet és szaladtam hazáig. utoljára azt hiszem ovis koromban mentem az utcán mezítláb, és ezt már régóta meg akartam tenni. :) igaz, hogy meleg az nincs, de nem baj, ja de valamikor a nyáron meg mezítláb bicikliztem haza, mert papucsban utálok tekerni :D és csak egy kavicsra léptem rá nagyon-nagyon... de most már okosabb vagyok angolból, franciából, és rajtam már nem múlik az sem, hogy lesz-e gyűrűje a nővérkémnek. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr792795001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása