HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.04.18. 15:23 Sudi XD :D

Kamilla

 Kamilla 6 éves, és kint laknak a mezőn egy kis aranyos házikóban, egy egész mező van a tulajdonukban. 

Nagyon örült amikor meglátta, hogy nemcsak anyu ment, hanem én is. Rögtön megtudtam a fontosabb infókat, szeptemberben suli, ahová nem akar menni, mert ott nem lehet játszani. Igen ez elég nagy veszteség, én is emlékszem. 

Aztán bementünk a házba, rettenetesen utálok barbizni és természetesen barbiznom kellett, és amit még jobban utálok, hogy nekem kellett lennem a fiú barbival. egy szerencse: Kamilla olyan mint én, a barbizást 3 perc alatt megunja. jó akkor ő megmutatja nekem, hogy mi az a 21 betű amit már ismer és olvas. ez is megvolt. akkor elolvastam neki a Hamupipőkét(mint kiderült én csak azt tudom kimondani, hogy Hamupüpőke.) aztán kimentünk az udvarra. végigrohantunk a mezőn, itt éreztem, hogy nem 19, hanem 6 éves játszópajtás lett belőlem. 

megmutatta a várát amit egy Kristóf nevű sráccal épített, csak azt kellett mondanom, hogy most olyan mintha ő lenne a királylány, már jött is a sztori: nézd ez a tégla a  lábtörlő, ez itt a tévé, itt pedig nézheted ezen a résen az ellenséget ha jön. egyébként én azt szeretném, hogy a Kristóf legyen a királyfi, és akkor engem majd feleségül vesz. innen föntről belátni a birodalmat. de most menjünk biciklizni.

mentünk én most nem bicikliztem viszont futottam(szerencsére tudtam gyorsabban futni, vagyis az elején ugye hagytam hogy legyőzzön, de Kamilla okos 6 éves: Anna ne színlelj, tudom, hogy hagytál nyerni. hoppá.) visszafelé nem hagytam. :D aztán még egyet kellett versenyt futni, aztán fociztunk, mert miért ne.

És a legtanulságosabb dolog, hogy mire emlékszik egy hatéves: egy rémálmára, amikor a szülei és a tesója meghalt. És ez egy ovistársa miatt történt aki folyton piszkálta. 
Azt is megtudtam, hogy a lányok folyton ármánykodnak, óó igen ez ismerős...
És egy fontos dolog a buta szülőkről: Kamilla anyukája engedi iskolába menni a lányát, hogy egy osztályba kerüljön a barátnőivel, egy ikerpárral. És akkor a buta szülő: Kamilla meséli, hogy tanakodnak a lányokkal, mert Éva, az ikrek anyukája külön iskolába akarja őket iratni... tanakodnak, Kamilla szavával. De miért nem járhatnak egy suliba??? 

őrület... na megyek kávét inni, mert reggel felkeltett a Lenke néni... és még aludtam volna. most meg emgyek az unokaöcsémékhez na és ugye Milla, Milán plussz a kutya= totális lefáradás agyilag.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr572836891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása