HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.04.27. 00:40 Sudi XD :D

a teremburáját :D

 reggel:

7:30: ébresztő, 10 perc szundi, kipattanás, reggeli, jog. Katesz jön: kaptam 2 cipőt Írországból. nagyon cukik. egyenesen imádom őket. :D

10:00: elindulok órára, elötte nyomtatni, fénymásolni kell. esik az eső, persze én nekem bringával kell mennem, mert akkor kevesebb időt ázok, és valóban(áldom az eszemet, hogy a zöld dzsekimet hoztam vissza...). jó suli melletti nyomtatós persze zárva van, anyádat, mindig akkor amikor legjobban szükség lenne rá, na mindegy. bicikli, okos dolog, jó akkor elmegyek felpumpálni  a kerekét, benzinkút, mindig szembe kell mennem a forgalommal... innen elmentem az EMK-ra a lővér printbe, ők mindig nyitva vannak. az önkiszolgálós nyomtatós-fánymásolós. de Annának: "Pettiiii segíts a zöld kabátos csajnak", heló én bénázok, (már megint,) de Peti szocpedes türelemmel segített. pedig nem szocpedes. 
eztán futás  etikára, még mindig esőben, etikán tanulás(jogot, amit sikerült kinyomtatni), majd etika után jött a nap híre: elmarad az a tetves jog ZH. érdemes volt tanulni és imádkozni egyben :D

jó ezután: kupaktanács Linda szülinap: Katesz, Timi receptet néz, addig én elmegyek DM-be, persze még mindig esik. aztán akkor postára is beugrottam... aztán SPAR. bevásároltunk, vagyis Katesz: Annus te majd viheted a kormányon a cuccaimat... ááá Kateeeesz. esik az eső. Annus felülhetek a csomagtartódra?(kár volt leszednem a kosarat hátulról...:D) aztán hazatekertünk baromi sok cuccal, plussz Katesszal.

kereszteződéseknél mondtam, hogy leszarom kinek van elsőbbsége én megyek, biztos, hogy nem állok meg :D így is volt.

aztán sütöttünk. kicsit sokat beszéltem és kifelejtettük a tojást az alapból, aztán mégis belekerült az is. aztán megint sokat beszéltünk, habot kevertünk, lekvárt is kifelejtettük, de az is belekerült. jó. Lindát is leráztuk, csak kicsit sejtette.

aztán 5kor Katesz kitalálta, hogy menjünk röpizni. én voltam a legbénább röpis, de elmentem. most mondjam azt, hogy fél órát bírtak velem játszani, aztán mindenki kiállt? :D aztán Katesszal adogattunk, akkor már nagyon ügyes voltam.

aztán hazajöttünk: menjünk el úszni. menjünk. Linda is jöjjön, persze jöjjön, Katinka megtanítja úszni mert ő olyan hajj de jól tud. (aztán kiderült, hogy mégsem.) én jót úsztam, fejlesztem a technikát én is, Katesz is. Linda tanulja, és ügyesen halad. 

pillangózni is elkezdtem, kandikamerás műsorba illő...

hazamenetel: én bicajjal őket Eleonóra néni viszi autóval. hamarabb haza kell érnem mint Lindának.

hát 3 szabályt szegtem meg: nem volt lámpám,piroson átmentem, és azt hiszem az 50et is elhagytam, bár montival elég nehéz...:/ 

aztán egy kis kalamajka az ajándékkal amit már le se írok, mert már én is elunom az életemet mire ezt a sok szart leírom :D

a lényeg: esős, de szeretem az esőt. morcis, de nagyon jó volt Lindusnak meglepit csinálni. biciklizős,röpizős,úszós nap. és este: halálra nevetős. és még a jog zh is elmaradt. 

és még a bátyám sem felejtett el visszahívni. :D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr72858225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása