HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.05.05. 12:28 Sudi XD :D

nagy felismerés

 valóban iszonyatosan diplomatikusan viselkedek. mindenkivel úgy ahogy velem viselkedik. aki velem bunkó azzal én is bunkó vagyok, aki velem kedves azzal én is kedves vagyok, és vannak emberek akik lenéznek azokkal meg vagy nem tőrődök, vagy bunkó vagyok velük. 

és legtöbbször szeretnék bunkó lenni, de nem tudok. ez lehetséges? jó tudom, van amikor meg olyannyira bunkó vagyok, hogy a bunkóság szobrát mintázhatnák rólam. 

viszont a másik véglet meg az ha valaki kedves nem tud lenni. 

van itt igazság? létezik az a bizonyos aurea mediocritas, melyet drága Horatius vallott? :D majd talán ha Szent Péter fenyeget, oldalán Erzsébet nővérrel, hogy miért nem tanultam latint, na akkor talán ezt is majd megtudom. (ezt a legutolsó 3 sort a szívem csücskei patronások érthetik meg L akinek előadtuk a Mandival :)

na ennyit mára, megnézem miből élünk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr862879529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása