HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.06.06. 11:55 Sudi XD :D

régen

 régen blogoltam. az élet zajlik. hol itthon hol Sopronban. most már én is igazi egyetemista vagyok, mert ugyebár addig  amíg valaki csak javítózni jár, az nem élet, de most megbuktam etikából(minő meglepő...) szóval nekem is lesz UV-m. haha. de amúgy végeztem, most kérdőívezek. 

rájöttem egy-két dologra, de már nincs kedvem leírni sem. 

mostanában az optimizmusom határtalan, kicsit fiúsan gondolkodom(kevés dologgal foglalkozok, és érzem, hogy élek) 

nagyon várom Krakkót, aztán meg Franciaországot ;) aztán azt fogom várni hogy hazajöhessek, közben 1000 dologtól félek. de most habituálom a félelmeimet. 

a sok napozástól, sok bennem a D-vitamin, erősnek érzem magam :D 

még egy valamit szeretnék: békatalpat venni és tengeren flesselni. meg elmenni valami ugrálós koncertre. ez kettő, de az első a lényeg.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr22961264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása