HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.07.13. 11:31 Sudi XD :D

nekem talán nem a túró rudi fog a legjobban hiányozni :)

 vigyázat csöpögős lesz... :D

nos, kezdek rádöbbeni, hogy már csak 15 napot vagyok itthon.

ez a nyár így nézett ki: tanulás helyett barnulás. unatkozás helyett ivás :D csak, hogy rímeljen ;)

rengeteget bicikliztem, voltam Budapesten, Balatonon, Bakonyban.

úsztam a Dunában, ami a belgák szerint koszos, szerintem tiszta és simogat a vize. 

ettem lángost, néztem az utcán gusztustalan nagy hassal és mégis meztelen felsőtesttel közlekedő bácsikat. 

voltam Krakkóban, a magyaros felsőmben :D hallgattam folkrádiót és Csík zenekart, ettem túrós tésztát lecsóval.

tele van a fejem képekkel: ahogy a piroskáról meglátom a Kőszegi-hegységet, vagy a Bakony ahogy körbevesz, vagy Budapest, ahogy elsuhan. eszembe jut Sopron, az Ateszék, meg a tanszék ;) eszembe jut a kőfejtő Fertőrákoson. eszembe jut az a Budapest Bár koncert, ami olyan jó volt.

és eszembe jutnak azok az emberek akiket itthon kell hagynom...: a családom, volt patronások, a soproniak, a német önkéntesek :D 

és közben azon töröm már a fejem, hogy mit viszek el ebből? hogy fog az a 40kg-ba beleférni? mibe? hogy jutok el Győrbe? :D kérdezték a németesek, hogy én mit viszek: hát mondom lekvárt. uhh te még azt is viszel? hát mondom én inkább nem viszek ruhát, de amikor honvágyam van, akkor arra a legjobb az itthoni lekvár, abban benne van minden: apu szedte, én magoztam/hámoztam/csumáztam, anyu főzte. tökéletes gyógyszer honvágyra ;) továbbá vinném a biciklimet is, de félek hogy lekopna a festék a sok dobálástól. :D 

kivételesen jó elmenni, mert nem akarok elmenni annyira, és így nem lesz olyan könnyű feladat :) furcsa elmenni úgy hogy a fejemben a van, hogy na majd jövök, ja. majd. lehet hogy egy év múlva. tele van a fejem, hogy mit fogok csinálni hova fogok menni, mi lesz akkor ha a motivációs görbém alján vagyok, már mindenre van terv mégis tudom, hogy lehet, hogy egy pillanat alatt minden összedől. kicsit félek. de szerencsére kiváncsi is vagyok. :) még mindig. 

és végül: azt mondják, hogy köcsög, hát nem is tudom... ezek szerint annyira nem :)

"Szívesen, minden rendben lesz! :-9
Üdv: Molnár Tanárnő"
remélem is :D mert akkor csak fél évet csúszok :D

ja és a legújabb ötletem, hogy gyógypedre akarok járni :D (vajon a Sorbonne-on van gyp ? XD)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr863063013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása