HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.08.21. 13:06 Sudi XD :D

para

 a régi önkéntesek elmennek, én meg sírok utánuk... eszembe jut, hogy nekem nem csak egy év múlva fognak hiányozni a mostaniak, hanem Brestben is... Orsi,Pati, Olivér, Andris... nagyon. 3 hét alatt megszerettem őket, a közös ellenség összehozza az embereket. 
Én meg messze leszek tőlük 2000 km-re otthontól, 1000 km-re az itteni barátaimtól. Már ez a 3. helyzet, hogy el kell húznom azoktól az emberektől akiket szeretek. 
És attól félek a legjobban, hogy most csak ketten leszünk: én meg a fogyik :D Mindig is féltem magamtól, soha nem szerettem ha nincsenek körülöttem emberek... És milyen lesz hazamenni egy év után? Visszaszocializálódni... 

És akkor már 10.szer hallom, hogy egy hét múlva engem is siratnak... jó az ha hiányzom valaki(k)nek, de az a baj, hogy ők is nekem... 

És az egy év alatt Brestben is megszeretem az embereket, majd, és majd  ők is hiányozni fognak, és az már a 4. elválás lesz. 

Na Sudár kapard össze magad keress egy esőkabátot aztán irány falat építeni! Aztán egy hét múlva sírás, hogy itthagyom a magyarokat, aztán örvendés Brestnek, ahol valszeg esni fog az eső :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr113168551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása