HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2012.08.26. 18:34 Sudi XD :D

bref: nem vaggyok normális avagy túl fiatal vagyok még.

és újra vannak ékezetek hölgyeim és uraim.
a mai napom rádöbbenése, hogy ha választanom kell egyszerű és bonyolult normális és idióta között, én a bonyolult és idiótát választanám. vagy a normális idiótát, de semmi képpen sem a tökéletes párosítást, szóval röviden én sem vagyok normális.  ez azért elég fura. azt hiszem még mindig nem találtam meg önmagam, vagy már megtaláltam, és tényleg ennyire hülye fejem van. ami makacs, önfejű, mindent egyedül akar elérni, egyszóval idióta.
hogy kellene e változtatnom? igen. de nem akarok, mert makacs vagyok. igaza van anyukámnak olyan vagyok, mint az apám.
szóval kemény élet és nagy pofonok állnak elöttem. Isten hozott a valóságban kisAnna.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr714733408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása