HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2012.08.26. 18:41 Sudi XD :D

hiánycikk

anna_1339711913.jpg_1500x2000

ami az esős Brestben hiánycikk, az a Nap, ami érleli a búzát, melengeti a lelkemet, és szőkíti a hajamat :)

A második itthontöltött estémen elmentem biciklizni, úgy éreztem minden gondomat Franciaországban hagytam, és mintha itthon nem is lennének gondok. Jó, nem elefántméretűekre kell gondolni, de azért nyugodtabb lennék ha szeptember lenne, bár biztos vagyok benne, hogy szeptemberben sem lesz gondtalan az élet, sőt a visszatérő rémálmomból valóság lesz, újra egyetemre kell járnom. Nem hiányzik, az örökös verseny, ki a jobb, kinek lesz jobb átlaga és kinek lesz ösztöndíja körforgás. Ez az ami jó a Bárkában, mindenki jól csinálja a dolgát, mindenkit megdicsérnek: Nekem ez a jó, nem az egyetem, ahol zseninek kell lenni ahhoz, hogy elismerésben részesülj, én nem vagyok zseni, vagyis nem az egyetemen. 2 és fél év, hat év patrona után ezt már csak kibírom, nem? :D

Mindenesetre itthon jó, nagyon jó, de azért hiányoznaka dolgos hétköznapok, kevés szabadidővel, napsütésre várakozással, sok főzéssel, mosással, takarítással, mosogatással, vezetéssel, uszodával, viccekkel, bepisilésekkel, tengerrel, a hétfői szabadnapommal, sok zenehallgatással.

És lassan eg kell szoknom, hogy ennek az évnek, ami kicsit sem volt könnyű, de annál inkább jó volt, lassan vége lesz, és megint jön az állapot, amivel mindenkit az idegbajba kergetek: amikor várom már a következő teljesítendő kihívást, és leszaroma  jelenlegieket... Az, hogy ez idegesítő lehet másoknak, nem jöttem volna rá kedves LUK-os szobatársam nélkül( és nem a Sz.-re gondolok)... VAgy több időbe telt volna. Szóval most megpróbálom csak itt a "blogomnak leírni", hogy mennyire rohadtul idegesít, hogy válaszra várok hónapok óta, és amikor azt hiszem a kezemben van, akkor még csak  a közelében sem vagyok, a válasznak...

Szóval kijelentem egy dolog van amit rohadtul rühellek, az a várakozás. " Várni csak várni, mindig csak várni, a végén még vén lány marad..."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr534589429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása